Wymagane kompetencje:

  • biegła znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie)
  • dobra znajomość języka francuskiego (min. poziom B2)
  • bardzo dobra znajomość sieci społecznościowych LinkedIn oraz GoldenLine
  • bardzo dobra znajomość programu Office (Word i Excel)
  • zaangażowanie, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
  • praca w siedzibie Ambasady Francji w Polsce (Warszawa)
  • poziom wykształcenia: studia licencjackie lub magisterskie
  • status: student, osoba prowadząca działalność gospodarczą lub osoba zatrudniona na umowę o pracę w niepełnym wymiarze godzin (pół etatu)

 

Zakres obowiązków:

Umowa zlecenie obejmować będzie pracę w ramach rozwoju France Alumni Pologne, sieci absolwentów francuskich uczelni.

Osoba zatrudniona będzie miała za zadanie utworzenie bazy danych potencjalnych członków sieci odszukując kontakty do absolwentów oraz stypendystów rządu francuskiego na stronach internetowych oraz w sieciach społecznościowych LinkedIn oraz Goldenline (na podstawie istniejących informacji).

Do obowiązków należeć będzie także podejmowanie kontaktów ze stowarzyszeniami polskich absolwentów szkolnictwa wyższego i przedstawianie propozycji współpracy z siecią France Alumni Pologne.

Osoba zatrudniona będzie również odpowiedzialna za wdrażanie strategii współpracy i nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi członkami sieci.

 

Data rozpoczęcia zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia: 18 kwietnia 2017 roku
Data zakończenia umowy zlecenia: 31 maja 2017 roku

Zlecenie oszacowane jest na 120 godzin pracy.

 

Życiorys oraz list motywacyjny w języku polskim lub francuskim należy przesłać do 26 marca 2017 roku na adres: francis.chabrat@diplomatie.gouv.fr